wtorek, 15 marca 2016

REBELIOUS S/S 2016


 Hej, kochani! Pierwszy filmik z moją autorską kolekcją fryzur już buszuje w sieci :)) 

Jestem niesamowicie szczęśliwy, że udało mi się zrealizować ten projekt. 
REBELIOUS- kolekcja inspirowana typową buntowniczką, oraz oczywiście buntownikiem, 
chciałem w niej pokazać oryginalność płynącą z indywidualności, charakter, 
który łamie konwenanse, tak jak moje fryzury. 
Widoczna geometria i odważna planowana chaotyczność, uwydatniają wyjątkowe cechy każdego z nas.
 Dzika natura, która często chciałaby wyjść na zewnątrz i wziąć górę nad porządnym obliczem, 
które widujemy w lustrze każdego dnia. :)
Miłego oglądania, czekam na wasze opinie w komentarzach :P







Hair concept: Alan Dąbrowski,
Camera: Radek Nieroda,

 Models: Karina Jarząbek, 
Karolina Koziestańska,
Magdalena Naskret, 
Caro Sawa,
Koti Gy Michał Przybyłowicz,
Rafał Prokopek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz