wtorek, 13 grudnia 2016

Co ona chciałaby dostać? Pomysł na prezent dla niej!




Większość z nas co roku boryka się z problemem, 
co kupić swojej drugiej połówce....
Postawam się troszeczkę wam to ułatwić. :)




ONA?

Dlaczego dostaje co roku to samo? :(
Czemu on znów się nie postarał, 
przecież pokazywałam co mi się podoba..

Odpowiedź:

Panie i Panowie, pora w końcu przełamać rutynę i włączyć oczy i uszy!
Święta to piękny czas i każdy chciałby dostać coś od serca, a nie po prostu odbębnić! 

Najczęściej kupowane prezenty dla Pań to perfumy, bądź łączone zestawy perfumeryjne.
Często zdarza się też biżuteria..

Tylko, że bardzo często nie trafione!

Moje propozycje!

1. Karta upominkowa 

(nietrafiony prezent w postaci ubrania, sprawia, że za równo obdarowany jak i nasz mikołaj czują się niezręcznie. W ten sposób uda nam się tego uniknąć, jednakże osobiście polecam ten typ upominku dla dalszej rodziny a nie najbliższych)




2. Biżuteria!

To oklepane, ale sprawdzone!
 Ważne żeby się postarać i znaleźć coś co trafi w gust naszej drugiej połówki, cenną poszlaką może okazać się małe śledztwo w szkatułce z biżuterią, 
żeby poznać gust obdarowywanej osoby.

Np. Marka Pandora uruchomiła specjalną rubrykę "Pomysł na prezent" gdzie możemy znaleźć piękne gotowe kompozycje i kupić coś "na czasie" 




Moje propozycje marek w których warto szukać tegorocznych prezentów 


Oficjalna strona Pandora
Lilou
Świetna, delikatna i nieoklepana biżuteria Minty dot 
Biżuteria YES


3. Zabiegi upiększające !

W naszej Akademii oferujemy również karty podarunkowe na wybrane zabiegi, taki prezent napewno wywoła uśmiech na twarzy obdarowanej Pani!

A.D Academy



4. Kosmetyki

To potrafi być genialny prezent, tylko musi być przemyślany.

W tym celu musimy odpowiedzieć sobie na kilka pytań.

W jakim wieku jest osoba, której kupujemy prezent?
Czy ma cerę gładką czy raczej nie?
Czy buzia jej sie za zwyczaj świeci czy nie

Mając te informacje, pomoże nam dobrać fajny produkt każdy pracownik perfumerii.

Np. Dla kobiet po 30 roku życia super sprawdzi się linia anti age !  Dla nastolatek lepsze będą kosmetyki nawilżające i przeciwko niedoskonałościom.


Strona Sephora


5. Perfumy

Oklepane! Jednakże w tym roku mamy kilkanaście fajnych nowości, które większości Pań napewno przypadną do gustu 















6. Dla dalszej rodziny super sprawdzą się dodatki, takie jak ciepłe kapcie, śmieszne skarpetki, piżamki, świeczki zapachowe Yankee Candle, czy Bath And Body Works.



Oysho

Oysho


Oysho


Zalando

Zalando

Zalando

Zalando



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym jest zawsze odwieczny problem co komu kupić na prezent, aby był zadowolony i do tego nie być nudnym. Jak dla mnie z facetem nie ma problemu, gdyż ja zawsze kupuję prezenty z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka a mój facet jest strasznym gadżeciarzem. podoba mu się prezent za każdym razem, więc chyba jest wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, nie ma kobiety która by się nie lubiła ładnie ubierać :) Dlatego dobrym prezentem są buty https://butymodne.pl/ , można wybrać ładne szpilki, botki czy kozaki - w zależności od tego jaki mamy akurat sezon

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jeśli chodzi o wręczanie prezentów to ja osobiście nigdy nie miałem problemu aby kupić coś fajnego. Nawet moim dziadkom w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow znalazłem bardzo fajne rzeczy, które doskonale nadają się właśnie jako upominek. Liczę na to, że będą zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to uważam, ze świetną opcją są przede wszystkim dobrej jakości gadżety reklamowe i jak najbardziej dobrze je mieć zawsze przy sobie. W każdym razie ja jestem zachwycona opaskami odblaskowymi z nadrukiem https://mediadesign.pl/odblaski-z-logo które są bardzo fajnym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń