niedziela, 1 listopada 2015

O mnie...

Nazywam się Alan Dąbrowski i jestem; kosmetologiem, stylistą fryzur, wizażystą, oraz dyplomowanym coach’em i trenerem. 

Wykładam wizaż na Wyższej Szkole Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie.
Jestem absolwentem Akademii Vidal Sassoon oraz Greas Point Studio w Londynie.
Swoją przygodę ze stylizacją rozpocząłem w wieku lat 17, od współpracy z salonem Macieja Wróblewskiego, następnie przez wiele lat byłem współpracownikiem         
Jagi Hupało.

W swoim dorobku artystycznym posiadam kampanie wizerunkowe m.in.:  marki Solar, Domu mody Brodzińska, Diverse czy Nenukko .
Okładki magazynów takich jak: Pani, Wprost, Label magazine, K mag, Kikimora, Gentelman, Glamour.
Spektakle teatralne dla: Teatru polskiego, Teatru Roma, Teatru Capitol oraz instytucji sztuki takich jak: CSW Zamek ujazdowski, NARODOWA GALERIA SZTUKI „Zachęta’’ oraz muzeum narodowe w Wilanowie.

W roli eksperta występowałem w telewizjach: TVN, Telewizja Warszawa, Telewizja wp, TVN Style oraz Polsat.

 W 2012 roku powołałem do życia Akademię Wizażu i Kosmetyki, w której z pasją przekazuję zgromadzone przez lata umiejętności oraz doświadczenie praktyczne,
ponieważ uważam, że nieprzekazywana wiedza staje się bezużyteczna, a powinnością artysty jest jej przekazywanie.

 Wszystkie szkolenia prowadzę osobiście wraz z trenerami wspierającymi, dbając osobno o każdego z kursantów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz