środa, 4 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 roku :)

Jesteśmy na początku 2017 roku !Jest to czas planowania, za równo celów życiowych,jak i zawodowych oraz podsumowania mienionego roku. Chciałbym Was zaprosić do podsumowania artystycznego i edukacyjnego roku w naszej akademii!!




Przeżyjcie To z nami jeszcze raz.!!!



Największym biznesowym przedsięwzięciem, było przeniesienie siedziby firmy do nowej lokalizacji w samym sercu Warszawy, 
przy ulicy Marszałkowskiej 66.





Rok 2016 to także szkolenia w Polsce i Wielkiej Brytanii !!







* Przeszkoliliśmy ponad 300 osób, dając im nowy zawód i kwalifikacje zawodowe :)

* Miałem okazję udzielić 20 wywiadów eksperckich w telewizji i radio.




* Wygłosiliśmy dwa eksperckie wykłady, podczas targów Esthetic Show!





* Ja i mój zespół spędziliśmy około 30 dni na planach zdjęciowych i w teatrach realizując różnorodne przedsięwzięcia.!




* Zaprosiliśmy do współpracy kilku nowych trenerów i ekspertów: 
Marta Mazur, 
Karolina Krent,
Jan Grzesiak 
oraz Arthur Aleksijan, Monri Ray.

* Wydaliśmy kurs ABC wizażu na DVD

* Zaczeliśmy produkcje książki, więcej informacji już wkrótce. !!!!!

* Dwa razy zostałem zaproszony jako gość specjalny i sędzia w Jury konkursów fryzjerskich,

* Zostałem także reprezentantem młodego pokolenia artystów w niemieckim filmie  dokumentalnym o miejscach twórczych i artystach !


*Mialem okazje stylizować fryzury do kampanii marki Lirene w której udział brały znane blogerki oraz Anna Orłowska!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz