środa, 25 maja 2016

Summer Hair Inspiration





Jako, że za oknem z każdym dniem robi się cieplej to pomyślałem, 
że przygotuje dla was post o tym co zrobić z włoskami na lato  :)

Wiele kobiet z nadejściem kwietnia, maja ścina swoje piękne włosy, na poczet tego, że z krótkimi wygodniej,
 że mniej roboty, że same się ułożą. 
Oczywiście, krótkie włosy mają swoje zalety, ale chciałbym wam pokazać co można zrobić z nieco dłuższymi włoskami, oraz jak odpowiednio o nie zadbać, aby uniknąć nudy !

Po pierwsze, mała wskazówka.

Okres wiosenny to czas w którym wypada nam najwięcej włosów, warto więc zadbać o odpowiednią suplementację witaminową, osobiście polecam produkty firmy Solgar, najlepiej się przyswajają oraz mają duże stężenie witaminowe. Poza witaminami dobrze jest też pomyśleć o tym, by odżywić nasze włosy od zewnątrz po ujemnych temperaturach ostatnich miesięcy, mam na myśli różne maski nawilżające czy nawet mikrodermabrazję skóry głowy, która poprawi jej ukrwienie jak i spowoduje powstanie nowych cebulek przez co nasze włosy staną się bardziej gęste
 i oczywiście odżywione.

W celu sprawdzenia mojej oferty wakacyjnej zapraszam was na moją stronę internetową gdzie czekają na was promocje :) 

A  teraz do sedna!!!
Moje drogie! Koniec z nudą, lato to czas na szaleństwa i nie mówcie mi, że pracujecie w biurze i nie możecie sobie na to pozwolić bo na to też mam kilka sposobów! :) 

Upięcia !!!
Wygodne, efektowne i naprawdę bardzo proste!! Również koki to hit sezonu! Poniżej wstawiam wam kilka inspiracji. 
Ps. Jeśli uważacie, że na fajnego koka macie za mało włosów polecam gumki do koków, dzięki nim optycznie zwiększymy objętość włosków i uzyskamy fajnego geometrycznego koka.



Taki efekt uzyskamy dzięki gumce do koków. Koszt to ok 2-3 zł

Do uzyskania takiej fryzurki potrzebujemy jednej gumki oraz jesli nie mamy kręconych włosów to spray'u "surf spray" o którym powiem wam niżej :)



Warkocze!!!

Czy kojarzą wam się z nudą? 
Nic bardziej mylnego trzeba tylko mieć pomysł jak je wykorzystać, ale właśnie od tego macie mnie :) 
Możecie również dodać im charakteru wplatając 
w nie biżuterię czy posypując odrobiną brokatu.
(Super pomysł na festiwale) :)







Surf Girl Hair!!!!

 Absolutny hit sezonu, włosy na Surferkę, 
czyli zaplanowany nieład pełen świeżości i szaleństwa.
Możemy go uzyskać w kilka minut, bez spalania włosów bez układania trzy godziny, potrzebujemy tylko małej buteleczki. 
Poniżej, przedstawiam wam polecane produkty.



Mój ulubiony produkt, to właśnie Surf spray, można go dostać w Spehorze kosztuje ok 60-70 zł i zapewnia piękny efekt.






Jak widzicie możliwości jest multum, w kolejnym poście podrzucę wam kilka pomysłów na to jak modnie ściąć włoski na nadchodzące lato, jeśli upięcia i fale do was nie trafiły :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz